לשים ♥-
- להתקשר לכל החניכים , לשאול לשלומם, לספר שאני שמח\ה להכיר אותו ומחכה לו לפעולת פתיחה ביום כך וכך.
- לוודא כמות חניכים מדויקת שמתכננים להגיע, להתאים את הפעולה לפי זה.
- לבקש מכולם לפתוח מצלמות, לא לאפשר לחניכים לקשקש, לקבוע הגדרות.
מטרת הפעולה
היכרות עם החניכים וחוויה ראשונית חיובית.
זמן הפעולה – 30 דקות
מבנה הפעולה
- היכרות רשמית
- פעילות כיפית להיכרות ופתיחה
- תיאום ציפיות
- צ'ופר וסיכום
מהלך הפעולה
- היכרות רשמית
לבקש מהחניכים לשנות את השם שלהם בזום לשם הפרטי שלהם והמילה השנייה היא חרוז שמתחרז עם השם.
[במידה וכמות החניכים פחותה מ-15 אפשר לעשות סבב שמות וכל אחד בתורו אומר את שמו עם תנועה יד מסוימת].
- פעילות כיפית להכרות ופתיחה
משחקים אפשריים:
- אף פעם לא
- שתי עובדות שלא יודעים על כל אחד (שהמדריך שאל את החניך מראש בשיחה לפני הפעולה) בעילום שם והחניכים צריכים לנחש מי זה
- לספור עד 10\20 שרק אחד אומר ספרה כלשהי.
-
- תיאום ציפיות
נעשה עם החניכים חוזה קצר שיכירו איך זה הולך לעבוד בתקופה הקרובה:
- להסביר איך יראו הפעולות בתקופת הקורונה, מה קורה בסניף ומה עושים.
- לעדכן כבר בסיום על הפעולה הבאה.
- מומלץ לשלוח כל יום\יומיים משימה
כעת נעבור לחוזה הקבוצתי:
- מה הם רוצים שיהיו בפעולות במהלך השנה
- מה החניכים מצפים מהמדריך
- ציפיות מהמדריך לחניכים
- כללים ונהלים בזמן פעולות\שהייה בסניף וכדו'
-
- צ'ופר וסיכום
לפניכם כמה אפשרויות:
- הכנה קטע קריאה לסיכום ואיחולי הצלחה בדרך.
- להביא לבתי החניכים משהו קטן. (לשים בתיבות הדואר, לשלוח אליהם)
- להצטלם במצלמות פתוחות!!! (וכמובן לשלוח למרכזת ואליהם אח"כ)
נסכם עם החניכים:
- מה היה
- שיתוף החויה אישית מהפעולה.
ניפגש בפעם הבאה!