מטרה:
- החניכים שיתפו איך עוברת עליהם התקופה.
- החניכים יבינו כי לחץ הוא דבר שהוא טוב אך במידה.
- החניכים יבינו כי הדחקת המצב היא לא הפתרון-עליהם לפעול בזהירות ולשמור על רציפות-אשר מייצר שליטה.
פתיחה:
קורונה-מה זה אומר להם? מילה אחת.
מתודה 1- פנטומימה
המדריך יבחר 4 חניכים ועל כל חניך והציג בפנטומימה תפקיד שיש לו (תלמיד, חניך, אח, בן, נכד, חבר, נגן)
- איזה תפקידים נעלמו לכם בתקופה האחרונה?
- האם זה חייב להיות כך? איזה תפקיד אפשר לייעל?
(תלמיד-חברותא, נכד-לבשל מתכון שסבתא מביאה, נגן-ללמד את אח שלך לנגן.)
מתודה 2: אל תדאג ילד-התקווה 6
דיון:
- מה האבא עשה?(ראה הכל בעיין טובה\הדחיק את המצב)
- זה נכון להדחיק?
- זה נכון להיות אדיש למצב?
- פחד זה דבר טוב?
סיכום
התקופה שלנו היא תקופה לא פשוטה אך גם תקופה שיש בה גם המון יתרונות
- זמן איכות על המשפחה
- זמן לממש את הכשרונות.
- זה זמן שיוצר הרבה לחץ/פחד ועלינו לא להדחיק אותן.
- הוא גורם לנו להיזהר ולהישמר ממנו ,בנוסף הוא ממריץ אוץנו לעשות פעולות.
- יש לנו המון מעגלים שאנו נמצאים בהם ואנו צריכים לחזק אותם ולקבוע לנו מטרה בכל מעגל ע"מ שרק נתקדם.
בהצלחה!