חשוב לשים ♥:
- להתקשר לכל החניכים , לשאול לשלומם, לספר על הפעולת פרידה ומחכה לו ביום כך וכך.
- לבקש מכולם לפתוח מצלמות, לא לאפשר לחניכים לקשקש, לקבוע הגדרות
- אפשר לשלוח מראש לחניכים צופ’ר לבית ושזה יגיע אליהם וישמש אותם בפעולת פרידה עצמה
אורך הפעולה – 30 דק’.
מטרת היחידה
סיכום משמעותי עם החניכים
מבנה הפעולה
- העלאת זיכרונות מהתקופה
- פעילות מסכמת
- סיכום ופרידה
-
מהלך הפעולה
- העלאת זיכרונות מהתקופה
נפתח בפעילות שמטרתה להעלות רגעים מכוננים בתקופה המשותפת:
- כל חניכ\ה משתף בקצרה (אפשר בצ’אט) שתי חוויות טובות שהיו לו בשנה/שנתיים האחרונות.
- להעלות תמונות ולהגיד מה זה מזכיר.
- להעלות תמונות מחוויות ואירועים וכל אחד משתף מה הוא זוכר מאותו אירוע.
-
- פעילות מסכמת
נפתח בכתיבת רצף – כתיבה ללא הפסקה עם שאלות תוך כדי
לרשום שאלות מתאימות
אפשר להכין נספח יפה (הצעות לנספחים?) מראש ושלוח להם לצורך הפעולה
סרטון (הצעה לסרטון??) מתאים ועיבוד שלו
קטע לימוד על פרידה בהתאם לגיל
סבב עין טובה – תכונה טובה על כל אחד בסדר שהמדריך אומר , לכתוב בדף\פתק ולהראות לכולם
- צ‘ופר וסיכום
אפשרויות טובות לסיכום:
- אפשר לכתוב מכתב סיכום של המדריך ולהקריא
- ליצור סרטון מסכם עם כל התמונות מהחוויות השונות
- להצטלם ביחד כמובן!!! (לשלוח למרכזת אח”כ וכמובן אליהם!)
- דברי מדריך אחרונים לסיכום
- פרידה ואיחול לדרך צלחה
[לשים לב להתקשר חניך חניך ולהיפרד ממנו]