מתי אלמד לבחור נכון? נפתח במשחק: נשאל שאלות בסגנון של – ים או בריכה? שוקולד או וניל? טלוויזיה או ספר? (כדאי...
נתחבר כל הקבוצה לZOOM (כדאי להעזר בהורים של החניכים), נקדים ונבקש מכל חניך שיניח לידו חפץ ששיך לו ומייחד אותו\מבטא...
התורה והעולם מטרת הפעולה: החניכים יבינו שהתורה היא מקור העולם, הבסיס והמהות שלו (על כל המשתמע מכך) ולא ספר חוקים חיצוני. לכן,...
אמונה עיוורת מטרת הפעולה: החניכים יחוו אמונה עיוורת וינתחו היכן היא מנחה את ההתנהגויות בחיים שלהם. מבנה הפעולה: א. הצפת המושג 'אמונה עיוורת'. ב. תסמונת...
העולם והתורה מטרות הפעולה: 1. החניכים יפגשו את המורכבות הקיימת בעולם המורכב מגורמים שונים, תחומים שונים, כאשר אין עדיפות לאחד מהם. 2. החניכים...
מורידים לתכלס - רואים עמוק רואים שקוף מטרת הפעולה: החניכים יבחנו את חייהם ביחס לרדידות ולעומק וישפטו אם המינון הנוכחי נכון ומתאים...
רואים עמוק רואים שקוף מטרות הפעולה: 1. החניכים יבחינו בקיומם של עומק ורדידות בעולם ביחס לתחומים שונים. 2. החניכים יפגשו עומק בחייהם וישאפו...
בין חושים למציאות מטרות הפעולה: 1. החניכים יכירו את המרכיבים הקיימים בקשר שלהם עם הסביבה. 2. החניכים יבינו את הקשר שבין צורת קליטת...
בין המדיה לעומק מטרת הפעולה: החניכים ילמדו כיצד להפוך את החיים לעמוקים וכיצד לחוות קשרים עמוקים, תוך התמקדות בשימוש במדיות שונות, במינון ובצורה...
פעולה ב' הרבה אמת?! מטרת הפעולה: החניכים ילמדו על היחס לאמת ולריבוי דעות בעבר ובהווה, בתרבות הכללית וביהדות. מבנה הפעולה: א. שתי גישות ביחס לאמת:...
מי צריך אמת? מטרת הפעולה: החניכים יבררו את הצורך בחיפוש אמת. מבנה הפעולה: א. לימוד מושג הדוֹגמה - קבלת דעה מבלי לאמת אותה ב. הכרה...
פעולה ג' איפה האמת שלי? פעולת אמצע השבוע מטרת הפעולה: החניכים יחוו מציאות של ריבוי דעות וקושי להסכים על אמת מוחלטת, וידונו על כך...
פעולה ד' משחקים במחבואים מטרת הפעולה: החניכים יכירו בכך שיש אמת אחת, ושכדי למצוא אותה יש ללקט אותה מבין הדעות הרבות. מבנה הפעולה: א. הכרה...
פעולה ה' ארגז כלים מטרת הפעולה: החניכים ירכשו כלים לבירור נקודות האמת. מבנה הפעולה: א. הצגת הצורך ברכישת יכולת ההבחנה בין נקודות אמת לנקודות שאינן...
מנגנונים של שקר מטרת הפעולה: החניכים ילמדו על מנגנונים פסיכולוגיים המסיטים את האדם מן האמת שלו. מבנה הפעולה: א. עדריות- מהי? ב. שכנוע עצמי ג. סיכום. מהלך...
לשקר- אז למה לא? מטרת הפעולה: החניכים יכירו בבעייתיות ובהשלכות של השקר. מבנה הפעולה: א. לשקר אין רגליים ב. תחזוק השקר ג. האמת שבקשר ד. סיכום. מהלך הפעולה: א....
לתאימות מלאה יש להשתמש בדפדפנים כרום ופיירפוקס
למעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tab, לחזרה אחורה לחץ על צרוף המקשים - Shift + Tab
בכלי נגישות זה ניתן לבצע מספר דברים
ניתן להגיע למקומות עיקריים בקלות ע"י צירופי המקשים הנ"ל
במידה ועוברים בין דפים באתר המידע לגבי הבחירות שביצענו נשמר וממשיך עם הגולש אל הדף הבא