נפתח בשאלה – למה אנחנו צריכים חוקים? חוקי תורה וחוקי מדינה. לחילופין או בנוסף אפשר לעשות סבב של איזו מגבלה...
נפתח בשאלה – האם אכפת לכם מהסביבה? נעבד קצת את התשובות (כן – איך זה מתבטא? כמה פעמים ביום?. לא...
מתי אלמד לבחור נכון? נפתח במשחק: נשאל שאלות בסגנון של – ים או בריכה? שוקולד או וניל? טלוויזיה או ספר? (כדאי...
נפתח במשחק נבחר 3 חניכים. כל חניך יקבל 3 מילים שמהם הוא צריך להרכיב סיפור קצר של בערך דקה אחת,...
פתיחה נשאל האם אתן מרגישות שאתן לוקחות אחריות על החיים שלכן? האם אתן מרגישות שבעקבות המעבר לגיל מצוות ,אתן אחראיות...
כוחו של מנהיג מטרת הפעולה: החניכים יחשפו וידונו בכוחו של המנהיג לשנות מציאות ועם זאת לנצלה באופן לא ראוי. מבנה הפעולה: א. פתיחה- המנהיג...
אני והסביבה מטרת הפעולה: החניכים יבינו כי למעשיהם יש השפעה על יחס החברה הכללית לתורה. מבנה הפעולה: א. מצמידים תוויות ב. להיות דתי ג. סיכום מהלך הפעולה: א....
סביבה עם איכות מטרת הפעולה: החניכים ישמרו על איכות הסביבה ויכירו בערך זה. מבנה הפעולה: א. מהי איכות הסביבה? ב. תן דעתך ג. בל תשחית ד. סיכום ה....
מקום התורה בחיינו מטרת הפעולה: החניכים יציבו את התורה והמצוות בראש סדר העדיפויות שלהם. מבנה הפעולה: א. שני צדדים לאותו קלף.. ב. להיות בר מצווה...
פעולה ב' גירוי חושים מטרת הפעולה: החניכים יחוו חוויות שונות הממחישות את השפעת הטכנולוגיה עלינו. בהמשך המערך חוויה זו תהווה בסיס לעיבוד ולבירור הסוגיות...
פעולה ג' מדברים על זה מטרות הפעולה: א. החניכים יבחנו בשכל את החוויות שחוו בפעולה הקודמת. ב. החניכים יבינו שגם בנושא הטכנולוגיה יש...
פעולה ד' לומדים להתמודד מטרות הפעולה: 1.החניכים ישימו לנגד עיניהם את התחומים המרכזיים שיש לבחון ביחס לטכנולוגיה. 2.החניכים יזהו את ההתמודדויות שמזמנת לנו הטכנולוגיה...
פעולה ה' מדור ביקורת מטרות הפעולה: א. החניכים יגבשו מבט כולל על הטכנולוגיה, על פי התהליכים שעברו לאורך המערך כולו. ב. החניכים יתנסו בבחינה...
מה יש לך לומר להגנתך מטרת הפעולה: החניכים יבינו את החשיבות במסר העולמי שיש למדינת ישראל וינסו להעצים אותו. מבנה הפעולה: א. היכרות עם...
כולם בשביל אחד מטרות הפעולה: 1. החניכים יתנהגו באחריות וערבות כלפי עם-ישראל. 2. החניכים יכירו בחשיבותה של מצוות פדיון-שבויים. מבנה הפעולה: א. אחדות באומות העולם...
מערך המאה פעולה א' מטרת הפעולה: החניכים יפגשו בחיי הפרט את השאיפה להיות מאה, אנשים שלא מסתפקים בבינוניות. מבנה הפעולה: א. דוגמאות מסביב ב. האם ואיפה...
לתאימות מלאה יש להשתמש בדפדפנים כרום ופיירפוקסלמעבר בין אלמנטים בדף לחץ על מקש ה - Tab, לחזרה אחורה לחץ על צרוף המקשים - Shift + Tab
בכלי נגישות זה ניתן לבצע מספר דברים
ניתן להגיע למקומות עיקריים בקלות ע"י צירופי המקשים הנ"ל
במידה ועוברים בין דפים באתר המידע לגבי הבחירות שביצענו נשמר וממשיך עם הגולש אל הדף הבא