מטרת היחידה:
המדריכים יתייחסו להשפעה האישיותית בשיקולים בקבלת החלטות
מבנה היחידה:
מהלך היחידה:
מחלקים את המדריכים למספר קבוצות. כל קבוצה מקבלת כרטיסה עם תיאור מצב (נספח 1). לשיקולך האם לחלק הרבה דילמות שונות
או מספר מצומצם כך ששתי קבוצות תקבלנה אותה דילמה. תחשוב בכמה דילמות תוכלו לדון). עליה לקבל החלטה כיצד ינהגו לפי
השלבים הבאים:
דיון:
חזרה בקבוצות הקטנות. והמשך דיון באפשרויות השונות:
דיון במליאה הכללית:
אם רוב ההחלטות השתנו בעקבות הכנסת מרכיב האישיות, כדאי לנתב את הדיון ל"איך לא חשבנו על זה קודם?!" – למה זה לא חלק
מהשיקולים שלנו? למה אנחנו כן עסוקים באיך תראה הופעת האופנים ולא בחניכים שיגדלו להיות מנומסים או כוחניים?
מה מקשה עלינו בחשיבה כזו? (החברה שמצפה לתוצאות מידיות? העולם שנמדד בהצלחות חיצוניות? לחץ מהחניכים? חוסר מודעות?
קושי בלזהות את ההשפעה האישיותית?…)
במידה וההחלטות ברובן לא שונו, חשוב להתמקד בדיון בלמה???
האם אנחנו לא חוששים מ"לכלוך" האישיות שלנו? ושל החניכים?
האומנם תמיד הפתרון המעשי הטוב ביותר הוא גם הדבר המידותי הנכון לעשות?
בראיה לאחור, האם מחיר ההופעה היפה שווה את הכוחניות והאגרסיביות שלי? של החניכים?
חבריא ג'
דוגמא אישית
כלי הדרכה
אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.
מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.
על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.